سفارش تبلیغ
صبا ویژن
   RSS  Atom  خانه |   شناسنامه |   پست الکترونیک |  پارسی بلاگ | یــــاهـو
اوقات شرعی

کسب در آمد از اینترنت

مزایای فارکس (جمعه 87/6/15 ساعت 9:38 عصر)

 

 

 

مزایای فارکس

 

 

مزایای زیادی برای تجارت ارز خارجی لحظه ای است که درست مغایر با تجارت سهامها و فیوچرهاست.

در زیر مزیتهای اصلی ذکر شده است.

ویژگیهای خاص این بازار:

این بازار دارای ویژگیهای خاص می باشد که در سراسر دنیا به شدت توجه سرمایه داران و فعالان بازارهای مالی را به خود جلب کرده است که در زیر به اختصار به توضیح آنها می پردازیم:

1-  24 ساعته بودن
این یکی از ویژگیهای منحصر به فرد بازار فارکس می باشد . در واقع می توان گفت : به دلیل به هم پیوستن شبکه بانکی تمام جهان و با توجه به گسترش ارتباطات الکترونیکی به صورت 24 ساعته و بدون وقفه از ابتدا تا انتهای هفته امکان دسترسی وجود دارد. لذا این بازار بدون  گپ بوده و سرمایه گذار می تواند طی داشتن نظارت 24 ساعته بر بازار و قیمتها با در اختیار داشتن یک فرصت 24 ساعته جهت معامله اقدام به اعمال استراتژی های لازم درهر وقتی از شبانه روز بپردازد.

2-  مارجین
معمولا تجارت ارزهای خارجی با یک درصد مارجین در دسترس است. بدان معنا که تریدر می تواند پوزیشنی به ارزش یک میلیون دلار را با داشتن تنها 10 هزار دلار آمریکا در حسابش کنترل کند که در مورد مارجین های فیوچر این موضوع فرق می کند.

3-  نقد بودن یا liquidity
این ویژگی از ویژگی های منحصر به فرد این بازار محسوب شده و به این معنی است که این بازار کاملا روان بوده و مشتری همیشه حضور دارد. در واقع سرمایه گذار مطابق بر این ویژگی می تواند ضمن انجام معامله در هر لحظه که بخواهد بتواند با شکار موقعیتها بهترین استفاده ممکن از شرایط بازار را ببرد.

 

4-  مدیریت ریسک:
امروزه مطالعات بسیار گسترده ای توسط سرمایه گذاران جهت برآورد ریسک هر معامله صورت می پذیرد در بازار فارکس با کمک دو ویژگی قبلی سرمایه گذار می تواند قبل از انجام هر معامله ریسک آن را دقیقا بداند و پس از پشت سر گذاشتن فرایند مربوط به آنالیز ریسک در صورت صلاحدید اقدام به معامله نماید و چنانچه ریسک بازار را مناسب نیافت منتظر موقعیت بعدی باشد.
توضیح اینکه به دلیل حجم بالای نوسانات روزانه (روزی 18 هزار دفعه تغییر قیمت) سرمایه گذار یا انبوهی از فرصتها مواجه است که می تواند با توجه به ابزار آنالیز ریسک از آنها بهره برداری کند.

5-  دو طرفه بودن:
    
درواقع این خاصیت باعث می گردد تا سرمایه گذار بتواند در هر دو حالت صعود و نزول         قیمتها از بازار استفاده کند.

6-  اعتبار مضاعف یا leverage
سرمایه گذاران در این بازار می توانند با بهره گیری از وامهای مالی از پیش تعیین شده تا صد برابر موجودی خود جهت معامله گری و سرمایه گذاری در این بازار اعتبار بگیرند لذا می توانند با سرمایه های کوچک دست به انجام معاملات بزرگ ( به لحاظ حجمی ) بزنند.

7-  درگیر نبودن همه سرمایه:
سرمایه گذار همه اعتباری که جهت معامله گری در این بازار دریافت می دارد را مجبور نیست بطور یک دفعه در یک معامله بکار گیرد لذا می تواند مثلا برای شروع از ده درصد آن استفاده کند و در حالت سود آور به حجم معاملات خود تا سقف اعتبار اعطاء شده بپردازد . از آنجایی که تمام این فعالیت به صورت الکترونیکی و به واسطه اینترنت صورت می پذیرد، تنها ابزار کار این فعالیت عبارت است از :
کامپیوتر، اینترنت و نرم افزار مربوطه

لذا مشغول شدن به این فعالیت احتیاج به مکان خاصی ندارد و به واسطه الکترونیکی بودن تمامی کارها می توان ضمن دسترسی سریع به اطلاعات وادغام خرید و فروشهای الکترونیکی به صورت لحظه ای از وضعیت حساب، کسب اطلاع کرد.
مطابق ویژگیهای فوق این بازار، افراد فقط با تکیه بر دانش فنی و آموزش فن پیش بینی قیمتها می توانند مستقلا به سرمایه گذاری و معامله گری بپردازند بی آنکه نیاز به داشتن شرایط مالی یا ابزار خاصی ( مثل کارت اعتباری) باشند.

 

 

چه کسانی ضرر می کنند

انسانهای موفق کاری را انجام میدهند که انسانهای ناموفق نه می توانند و نه می خواهند انجام دهند.

یک حقیقت تلخ وجود دارد که 90 درصد معامله گرانی که وارد بازار می شوند ضرر می کنند وتنها 10 درصد از آنها موفق هستند وتنها دلیل آن این است که افراد موفق با علم ودانش وارد بازار می شوند واین دانش حدو مرزی را برا ی آنها مشخص می کند .

 

 

 

 

 



  • نویسنده: هلالی

  • صبرکن پشنهاد ندادی ( )


  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    لیست یادداشتهای امروز 17/9/1387
    لیست یادداشتهای امروز 13/9/1387
    لیست یادداشتهای امروز 5/9/1387
    لیست یادداشتهای امروز 2/9/1387
    لیست یادداشتهای امروز 20/8/1387
    لیست یادداشتهای امروز13/8/1387
    لیست یادداشتهای امروز 8/8/1387
    لیست یادداشتهای امروز 6/8/1387
    لیست یادداشتهای امروز 5/8/1387
    عکسی از دوستان به در خواست شما
    لیست کل یادداشت های امروز1/8/1387
    لیست کل یادداشت های امروز 28/7/1387
    لیست کل یادداشت های امروز 25/7/1387
    لیست کل یادداشت های امروز 24/7/1387
    لیست کل یادداشت های امروز 21/7/1387
    [همه عناوین(44)][عناوین آرشیوشده]
  •   بازدیدهای این وبلاگ
  • امروز: 14 بازدید
    دیروز: 8 بازدید
    کل بازدیدها: 115083 بازدید
  •   درباره من
  •   لوگوی وبلاگ من
  • کسب در آمد از اینترنت
  •   فهرست موضوعی یادداشت ها
  •   مطالب بایگانی شده
  •   اشتراک در خبرنامه
  •  

  •  لینک دوستان من

  •  لوگوی دوستان من